بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نباید به سادگی از مصاحبه معنا دار کریمی بگذریم!

آقای کریمی کاش همانند تمام کارهای خیرخواهانه ات،توپ جمع کن بودنت را هم رسانه ای نمی کردید!!
مفهوم و منظورکلی مصاحبه علی کریمی بعداز کناره گیری رحمتی از تیم ملی را نباید از یاد ببریم و به نظر می رسد مسئله مهمی باشد و بعد از دربی باید مفصل در موردش بحث و تحقیق صورت بگیرد!چرا هیچ کدام ازکارشناسان و حتی هواداران فوتبال در مورد مصاحبه بی جا و بی دلیل کریمی آنهم درست چند ساعت بعد از اعلام کناره گیری رحمتی از تیم ملی صحبتی و یا مطلبی ننوشته است!بله حساسیت و حاشیه های دربی فعلا اجازه نداده که این موضوع که اتفاقا می تواند یک داستان بسیار مهیج و در عین حال رسوا کننده باشد،فعلا بیشتر از این باز شود ودر موردش صحبتی بشود!واقعا اگر کریمی دوست دارد توپ جمع کن تیم ملی باشد،چرا لطف نکرده مثل تمام کارهای خدا پسندانه و خیرخواهانه اش آنرا هم رسانه ای نمی کرد!!! و در پنهان و بصورت واقعی و بخاطر دلش ،عرق و تعصبش را به تیم ملی نشان بدهد؟!

اینکه کاپیتان سرخ ها بخواهد با دست به یکی کردن با یک بازیکن بزرگ و حاشیه ساز جدید آبی ها بر علیه سید مهدی رحمتی که فعلا موثرترین و بهترین بازیکن ایران در بازیهای مقدماتی جام جهانی بوده،حاشیه سازی کند و ذهن و افکار عمومی را به سمت سوی منافع خودشان تغییر بدهد،کار خداپسندانه ای نکرده و اگر دل چندین معلول و بچه یتیم را نیز خوشحال کرده باشد،از آنها اجر و منزلتی نزد خداوند نصیبش نخواهد شد!(البته ما در کار خدا قضاوت نمی کنیم،اما با توجه به فرایض دینی و مسائلی که در دین توضیح داده شد،تجزیه و تحلیلمان را می نویسیم)این بازیکن با همکاری یکی دو بازیکن تیم ملی قصد دارد سید خدا را که دومین بازیکن محبوب آسیاست را از گردونه بازیکنان تیم ملی خارج کند!آقای کریمی این کار،عمل پسندیده و درستی نبود!ما چه بخواهیم و چه نخواهیم و با تمام نقاط ضعف و قوتی که رحمتی دارد،در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران است و کریمی و کریمی ها اگر دلشان برای تیم ملی کشورشان میسوزد،لطف کنن بجای حمایت از بعضی بازیکنان خاص به امثال سید مهدی رحمتی و دیگر دلسوزان واقعی فوتبال در صعود ایران به جام جهانی کمک کنند نه در بین راه سنگ اندازی کرده و چوب لای چرخ آنها بگذارند!!!قابل توجه آقای کریمی و دوستانش:رحمتی همان کسی بود که به دعوت کریمی و نکونام دو سر دسته از بازیکنانی که رسانه ها را برای مدتی تحریم کردند لبیک گفته بود!
نتایج غیر اخلاقی:
 _ شاید رحمتی هم فعلا در تیم ملی احساس خوشحالی نمی کند و باید با وی مدیران تیم ملی و سرمربی آن به مذاکره می نشستند و حرفهای دلش را می شنیدند!
_ برای برگرداندن وحید هاشمیان کل فدرسیون فوتبال بسیج شده بودند،اما برای سید مهدی رحمتی که گفته احتمالا و بصورت موقت چند وقتی در کنار تیم ملی نخواهم بود،کلی خوشحالی و شادمانی صورت گرفته است!!



نظرات شما عزیزان:

ساعت16:17---5 بهمن 1391
مطالبی از این دست نیازی به کامنت دادن کاربران ندارند!این نوشته ها بعد از چند روز(بعد از پرداختن به حاشیه های دربی)به نشانه صحت و تجزیه و تحلیل درست با ویرایشی مختصر و با عناوین و نام های مختلف در رسانه ها چاپ و به آن پرداخته خواهد شد!!!!!
نمی دونیم ما باید به چه کسانی معترض بشیم که وقتی ایده و یا مطلبی را در جای می خوانن،به احترام نویسندگان آنها یک اشاره کوچکی از منبع(نه نام نویسنده!)داشته باشند.فعلا که برخی اوقات صفحات روزنامه های ما را با نوشته های چند تا بچه که فقط از روی تعصب به چند مورد خاص پرداخته اند پر می کنند و ستون خاصی نیز به آنها اختصاص می دهند!با ذکر منبع آنها که معلومه آن منابع بیشتر اهدافی جهت کسب منافع مالی دارند و شاید استقلال و استقلالی بودنشان از درجه اهمیت چندم هم برخوردار نباشد!
خیلی جالب نه!!؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 11 / 1391برچسب:تیم ملی فوتبال,سید مهدی رحمتی,علی کریمی,مصاحبه های حاشیه ی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com